Tuesday, September 2, 2008

hari bahgia...usability









yahoo..24/08/08...hari bahgia bagi kami setelah bersusah-payah bekerja..ni lah masa kami berehat sambil bergembira..................kami pilih marina cove kat telok batik destinasi paling best.. kami gerak dari PTTC ipoh dalam kul9pagi...sampai cna dalam kul 11 pagi...so...kami get ready
ngan program pertama...

telematch...mcm2 kami main....happy sangat..semangat kesukanan yang kawan-kawan tonjolkan betul2 berbakat..kami terus main sampai kul12 tghari..pastu kami menyamu selera...teringat waktu aku study dulu...
upenyer berulang balik...happy....happy2 pun teringat kat buah hati aku tu...ape agaknyer dia ngah buat....takpelah hari ni aje aku biar dia sorang......pas solat semuanyer mulakan agenda bermain air...emm...emmm....masanyerrr......telah tiba...episod bermandi-manda dah bermula..main bola air..semuanyer ada....aku dah lama tak berendam dalam air..
best n nikmatnyer...kitorang main sampai kul5 lebih...sebelum balik kitorang main kotak beracun...semua yang g cna semua kena main kotak beracun..satu lagi aktiviti yang menonjolkan bakat2 yang terpendam...aku pun tertonjol jugak..jadi mak yang hilang anak...ape lagi aku kan memang pelakon handalan..em..bakat..terserlahlah...settle semuanyer aktiviti kat airrrr...kami bersiap nak balikkk lakkkk...
em...dah siap solat n bersolek..kami gerak g ke jeti nak pekena ais kepal plk....sempoi tempat tu...kapal semua leh tgkkkk...mana tak sempoi jaya sampai naik revaider jalanlah..semua orang turun tolong..jaya..kelakar pun ada..mcmner leh naik kat atas2...em..dalam kul 9 lebih baru kami gerak balik...emmm...emm..memang best sangat...tq all my friend...always remember this memory...............

No comments: