Friday, July 11, 2008

Yang Indah Hanya Kehidupan...........


hidup suatu perjalanan yang sukar diganbarkan walaupun kita masih melaluinya....aku........insan yang diberi kuasa untuk melalui suka-duka kehidupan ini selagi jantung belum berhenti..setiap saat dan detik pasti memberikan makna-makna yang penuh tersirat yang mungkin tidak sama dengan kehidupan insan-insan yang dipilih Maha Esa. aku redha dan pasrah dan berbangga dengan rahmat yang diberikan dalam kehidupan aku.........indah..nampak macam bestkan..tapi setakat mana keindahan 2 xda sape yang tahu..............hanya aku..........tapi manusia diberikan beribu2 cara untuk mengekalkan keindahan itu......kadangkala yang indah boleh buat aku menangis dan menatap kesedihan....liku demi liku perlu direntas untuk menikmati semuanye...............so,apapun aku akan pastikan kehidupan suatu keindahan.

No comments: